11 Şubat 2015 Çarşamba

Tarkan - Şıkıdım (Hepsi Senin Mi?) (1999-CD) (Katalog No:563 835-2)

Şıkıdım (Hepsi Senin Mi?)

Şıkıdım (Hepsi Senin Mi?)

Şıkıdım (Hepsi Senin Mi?)

Şıkıdım (Hepsi Senin Mi?)

Şıkıdım (Hepsi Senin Mi?)

Şıkıdım (Hepsi Senin Mi?)

Tarkan ‎– Şıkıdım (Hepsi Senin Mi?)

Şarkı Listesi:
1.  Şıkıdım (Hepsi Senin Mi?) Radio Mix
    Bass Gitar: Laurent Vernerey
    Davullar: Loïc Pontieux 
    Gitar: Manu Vergeade 
    Klavye: Laurent Marimbert
    Mix Asistanı: Claire Schwab, Gael Yvan, Jean Leguay, Stéphane Briand, Yann Baehrel
    Perküsyon: Denis Benarrosh 
    Prodüktör: Laurent Marimbert 
    Kayıt, Mix: Yves Jaget
    Keman: Karen Brunon 
    Vokaller: Levent Yüksel, Sertab Erener, Tarkan, Ümit Sayın 
    Söz-Müzik: Sezen Aksu
    Stüdyo: Studio Guillaume Tell, ADS Studio
2. Salına Salına Sinsice
    Bass Gitar: James Cruz
    Gitar: Erdem Sökmen 
    Perküsyon: Aydın Karabulut 
    Yaylılar: Şenyaylar Yaylı Grubu 
    Söz-Müzik: Tarkan
    Düzenleme: Ozan Çolakoğlu
3. Hepsi Senin Mi? (Original Version)
    Düzenleme: Ozan Çolakoğlu 
    Tonmaister: Alp Turaç 
    Tonmaister, Mix: Deneb Pinjo
    Gitar: Erdem Sökmen
    Mastering: Duyal Karagözoğlu
    Mix: Rıza Erekli 
    Vokaller: Levent Yüksel, Sertab Erener, Tarkan, Ümit Sayın 
    Söz-Müzik: Sezen Aksu
 
Yapım: Universal, İstanbul Plak
Yayım Tarihi: 06 Nisan 1999
Format: CD, Maxi-Single
Katalog No: 563 835 - 2
Fotoğraf: Claude Gassian
Tasarım: Alerte Orange > Paris 
Üretim: Universal M & L, Germany

1. Publishing - Universal / PolyGram
ⓟ 1998 İstanbul Plak Ltd.
2. Publishing - İstanbul Plak Ltd
ⓟ 1997 İstanbul Plak Ltd.
3. Publishing - Universal / PolyGram
ⓟ 1994 İstanbul Plak Ltd.
Taken from the album "Tarkan - Tarkan" Available cd & mc 559 981-2/4
ⓟ 1999 İstanbul Plak Ltd.
© 1999 Universal Music France.

Barkod (Text): 7 31456 38352 1
Barkod: 731456383521
Mastering SID Code: IFPI L001
Mould SID Code: IFPI 0120
Matrix / Runout: 563 835-2 01 /
Matrix / Runout (Mould Text): MADE IN GERMANY BY UNIVERSAL M & L YA
Rights Society: BIEM / MCPS
Etiket Kodu: LC 07340
Dağıtım Kodu: UN 940
All Rights Reserved.Unauthorized Copying, Reproduction, Hiring, Lending,
Public Performance and Broadcasting Prohibited!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder